Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Bestellen

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen met betrekking tot het plaatsen van een bestelling.

Hoe plaats ik een bestelling?

Neem gerust de tijd om ons assortiment en de beschikbare producten te verkennen. Als u iets vindt dat u bevalt, heeft u de mogelijkheid om de gewenste kleur, maat en hoeveelheid te selecteren. Zodra u dit heeft gedaan, zal de knop 'Toevoegen aan winkelmandje' verschijnen. Klik op deze knop om het gekozen item aan uw winkelwagen toe te voegen. U kunt daarna rustig verder winkelen of ervoor kiezen om uw bestelling af te ronden.

Nadat u uw winkelen heeft voltooid, bevindt zich rechtsboven op uw scherm het pictogram van een 'winkelwagentje'. Door hierop te klikken, opent zich een menu waar u de keuze heeft tussen ''winkelmandje aanpassen'' en ''bestelling plaatsen''.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en betaald, ontvangt u per e-mail een bevestiging met een overzicht van uw bestelling. Zodra u deze e-mail heeft ontvangen, kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling succesvol bij ons is ontvangen. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verwerkt en verzonden.

Indien u de volgende werkdag (uitgezonderd weekends) geen bevestigingsmail heeft ontvangen, raden wij u aan om contact (verwijzing naar de contactpagina) met ons op te nemen.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

Indien je wijzigingen wilt aanbrengen in je bestelling, raden wij aan om dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Je kunt dit doen door ons te e-mailen of door gebruik te maken van ons contactformulier (verwijzing naar de contactpagina). We willen je er echter op wijzen dat telefonisch contact altijd sneller is (0515 429 506). Zorg ervoor dat je je order- of bestelnummer bij de hand hebt wanneer je contact met ons opneemt.

Waar kan ik mijn bestelhistorie terugvinden?

Bij uw eerste bestelling in onze webshop heeft u de mogelijkheid om een klantenaccount aan te maken. Met een klantenaccount kunt u eenvoudig uw bestelgeschiedenis bij ons bekijken. We willen u verzekeren dat uw accountgegevens te allen tijde veilig worden bewaard. Voor meer informatie kunt u ons privacy statement raadplegen

Ik wil graag een offerte aanvragen

Plaats de gewenste producten voor een offerte in je 'offertelijst' door de optie 'stuur mij een offerte' te selecteren bij het betreffende artikel. Ben je klaar met het toevoegen van de artikelen? Navigeer dan naar de bovenkant van de pagina en klik op 'offertelijst' om je offerte te bekijken. Van daaruit kun je op 'offerte aanvragen' klikken om het overzicht van je offerte te zien. Alles correct? Klik nogmaals op 'offerte aanvragen' om door te gaan. Voeg indien nodig opmerkingen toe over bijvoorbeeld bedrukking of borduurwerk. Zodra je tevreden bent, klik je op 'verzenden' om je offerteaanvraag te voltooien.

Wij zullen binnen 2 werkdagen contact me u opnemen.

Maandag t/m Vrijdag 08:30 - 17:30

Telefoon: 0515 429 506

Blijf op de hoogte en
profiteer van de beste acties

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen